دوش دیش نیش


دوش وقت سحر از دیش چه فیلمی دیدم

واندر آن ظلمت شب جای خودم خشکیدم

بیخود از شعشعه ی فیس جنیفر گشتم

و  ِزِ  وینچستر آرنولد به خود لرزیدم

گاه زیر پتو از خوف ماشین گان رفتم

گاه با دیسکوی دنس آورشان دنسیدم!

صحنه ی خلوت عشاق رسید و کیس می (kiss me)

و من از جام که نه بطری "می"نوشیدم!

من اگر کامروا گشتم و خوشدل نه عجب

همسرم خانه نبود و گل فرصت چیدم!

ز سفر بانوی خانه سر صبحی برگشت

و در آن بحبحه من خواب پری میدیدم!

منقل و بسته ی سیگار و بساطم را دید

آنچنان جیغ کشید او به سرم، جفتیدم

تا به خود آمدم او مایتابه اش را برداشت

چون مگس کش به سرم کوفت و من پاشیدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 22 آذر 1393برچسب:, | 17:31 | نویسنده : ░a░y░s░a░n░ ░h░a░j░i░z░a░d░e░h░ |